Dokładamy wszelkich starań aby zamawiany przez Państwa towar został solidnie zapakowany i oklejony naszą taśmą firmową tak, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu.
Dostawy realizowane są poprzez firmy kurierskich, których obowiązkiem jest dostarczenie nieuszkodzonego towaru.
W związku z tym prosimy o dokładne sprawdzanie STANU OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO w chwili odbioru, przy pracowniku firmy transportowej.
W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada jakiekolwiek uszkodzenia, ślady ingerencji lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy PRZED PODPISANIEM LISTU PRZEWOZOWEGO spisać z kurierem protokół szkody (druk posiada kierowca). Protokół musi zostać spisany czytelnie, w sposób jasno opisujący stan palety/paczki. Prosimy pamiętać, iż nasze paczki opuszczają magazyn w 100% bez wad, dlatego prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed odbiorem.
W przypadku np. rozdarcia folii, wgniecenia kartonu, w trakcie podpisywania protokołu prosimy, aby zaznaczać na nim, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone. Tylko w ten sposób firma kurierska poniesie odpowiedzialność za uszkodzenia mechaniczne przesyłki.
Jeżeli opakowanie zewnętrzne jest w nienaruszonym stanie, należy podpisać odbiór paczki.
Czas na spisanie protokołu reklamacyjnego wynosi maksymalnie 7 dni od dnia odbioru towaru dlatego jeśli rozpakujecie Państwo zamówiony towar i okaże się, że elementy posiadają jakieś uszkodzenia wystarczy zadzwonić do kuriera w celu spisania protokołu reklamacyjnego. Informujemy, iż bez protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji.
Przejdź do strony głównej