» Dostawa - postępowanie przy odbiorze

Kontakt

  • E-mail:bok@oracdecor.sklep.pl
  • Telefon+48 501 208 559
    +48 606 467 987
  • Godziny działania sklepuPn-Pt w godz. 9-16

Hity sklepowe

1
Listwa przypodłogowa SX138 Orac Decor

Listwa przypodłogowa SX138 Orac Decor80,58 zł81,31 zł brutto66,11 zł netto

DX170-2300 Listwa dekoracyjna obudowy drzwi Orac Decor

DX170-2300 Listwa dekoracyjna obudowy drzwi Orac Decor139,89 zł141,15 zł brutto114,76 zł netto

Listwa profil SX179 Orac Decor

Listwa przypodłogowa SX179 Orac Decor Orio Tonini59,57 zł60,26 zł brutto48,99 zł netto

reklama

  • Europlast
  • Mardom
  • NMC
  • Creativa by Cezar
  • Płatności DotPay

Ostatnio wyszukiwane

Dostawa - postępowanie przy odbiorze

     Dokładamy wszelkich starań aby zamawiany przez Państwa towar został solidnie zapakowany i oklejony naszą taśmą firmową tak, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu.
Dostawy realizowane są poprzez firmy Schenker i Siódemka, których obowiązkiem jest dostarczenie nieuszkodzonego towaru.

W związku z tym prosimy o dokładne sprawdzanie  STANU OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO  w chwili odbioru, przy pracowniku firmy transportowej.
    
W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada jakiekolwiek uszkodzenia, ślady ingerencji  lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy PRZED PODPISANIEM LISTU PRZEWOZOWEGO  spisać z kurierem protokół szkody (druk posiada kierowca).  Protokół musi zostać spisany czytelnie, w sposób jasno opisujący stan palety/paczki. Prosimy pamiętać, iż nasze paczki  opuszczają magazyn w 100% bez wad, dlatego prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed odbiorem.  
W przypadku np. rozdarcia folii, wgniecenia kartonu, w trakcie podpisywania protokołu prosimy, aby zaznaczać na nim, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone
. Tylko w ten sposób firma kurierska poniesie odpowiedzialność za uszkodzenia mechaniczne przesyłki.

     Jeżeli opakowanie zewnętrzne jest w nienaruszonym stanie, należy podpisać odbiór paczki.
Czas na spisanie protokołu reklamacyjnego wynosi maksymalnie 7 dni od dnia odbioru towaru dlatego jeśli rozpakujecie Państwo zamówiony towar i okaże się, że elementy posiadają jakieś uszkodzenia wystarczy zadzwonić do kuriera w celu spisania protokołu reklamacyjnego. Informujemy, iż bez protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji.
 
 




 

 
Przejdź do strony głównej