Strona główna » Instrukcja zwrotu towaru
Statystyka
  • Ilość produktów: 433
  • Sklep odwiedziło: 193056 klientów
  • Sklep działa od: 25-01-2014
Kontakt
  • E-mail:bok@oracdecor.sklep.pl
  • Telefon+48 501 208 559
    +48 606 467 987
  • Godziny działania sklepuPn-Pt w godz. 9-16
reklama
  • Biała lista VAT
  • Europlast
  • Mardom
  • NMC
  • Creativa by Cezar
  • wyceny
Ostatnio wyszukiwane

Instrukcja zwrotu towaru


Instrukcja zwrotu produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym podasz ilość i rodzaj produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (koszt zakupu nakrycia głowy oraz koszt najtańszej dostępnej wysyłki w sklepie - zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Rozdz. 4, Art. 33).
3. Napisz i prześlij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wzór takiego oświadczenia znajdziesz w Regulaminie sklepu: https://www.oracdecor.sklep.pl/regulamin-pm-5.html
4. Sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony) oraz zgodność pod względem ilości i modelu
5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
6. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
7. Sugerujemy ubezpieczenie przesyłki na wypadek jej zaginięcia bądź uszkodzenia
8. Powiadom nas mailowo o nadaniu przesyłki
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ślady użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu, pozostawiając go do Twojej dyspozycji.
Pamiętaj:
Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon opcjonalnie numer paragonu, kopia paragonu lub faktura VAT).
Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym w przeciągu ok. 7 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
Masz prawo do zwrotu zakupionych produktów jeśli nie odpowiadają one Twoim oczekiwaniom – nie dotyczy to nadwyżek i pozostałości po montażu
Adres magazynu do zwrotu:

M-Market
Limanowskiego 129
91- 340 Łódź


Przejdź do strony głównej

Nowości w naszej ofercie

Płatności