Strona główna » Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

  • Jaki jest termin wysyłki?
- Zamówione towary wydawane są firmie kurierskiej w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku,  nie później jednak niż o godzinie 15.
  • Jaki jest czas potrzebny na dostawę?
- standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego licząc od momentu ich wydania z magazynu
  • Co oznacza termin „dostępny” ?
- towar dostępny oznacza, że znajduje się w magazynie centralnym. Wymaga zapakowania i przygotowania do przekazania firmie kurierskiej.
  • Co oznacza termin „na zamówienie”?
- produkty na zamówienie mogą nie znajdować się w magazynie centralnym i wymagają docelowego, indywidualnego importu  W takich sytuacjach , termin realizacji zamówienia kształtuje się na poziomie ok 7 dni.
Dokonując zakupu produktu "na zamówienie" zlecacie Państwo wykonanie usługi importu.
Produkty z tej grupy nie podlegają zwrotowi.
  • Czy towary są sprawdzane przed wysyłką?
- wszystkie towary są sprawdzane pod kątem ilościowym i jakościowym bezpośrednio przed ich wysyłką
  • Czego dotyczy cena w sklepie?
- w sklepie mamy do czynienia z trzema podstawowymi rodzajami towarów, dla których zostały ustalone ceny jednostkowe za: metr bieżący, sztukę lub komplet a cena jednostki sprzedaży podana jest na karcie produktu
- w przypadku listew, cena 1 sztuki w większości przypadków dotyczy przeliczenia ceny jednostkowej przez jej długość
  • Czym jest kod rabatowy i gdzie go wpisać?
- kody rabatowe są jednorazowego użytku
- obniżają one koszty zakupu, najczęściej poprzez zmianę cen części lub wszystkich produktów w koszyku
- z użycia kodu rabatowego można zrezygnować przed zakończeniem składania zamówienia. w tym celu należy zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku\
- kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim okienku na stronie koszyka, a następnie go aktywować

 
  • W jaki sposób mogę uzyskać rabat?
Istnieją dwa zasadnicze sposoby uzyskania rabatu w sklepie:
-
skontaktować się z biurem obsługi. Twój doradca poprosi Cię o zarejestrowanie/zalogowanie i przydzieli jednorazowy lub stały rabat, ewentualnie poda kod rabatowy, który należy wpisać w odpowiednie okno na stronie Twojego koszyka.
- zarejestrować się i zalogować do sklepu; system automatycznie przydziela odpowiednie rabaty zarejestrowanym klientom
  • Czym jest gratis i jak z niego korzystać?
Oprogramowanie sklepu, każdorazowo analizuje zawartość koszyka i przydziela rabaty lub gratisy.
Gratis jest formą rabatu (premii) za realizowane zakupy i nie ma możliwości zwiększenia jego ilości na tych samych warunkach.
Jeżeli chcesz powiększyć ilość produktu, który w Twoim koszyku jest gratisem, możesz dodać go w cenie jaką widzisz na jego karcie produktu.
  • Czy są dostępne listwy elastyczne / giętkie?
Listwy elastyczne posiadają w swoim symbolu : F lub Flex.
  • Czym skutkuje zapisanie do Newslettera ?
Szanujemy prywatność i nie zasypujemy nikogo spamem.
Zapisanie do newslettera, służy jedynie wysłaniu naszej oferty.
W każdym momencie możliwe jest automatyczne wypisanie z listy, do czego należy wykorzystać otrzymany w korespondencji link.
  • Które produkty z oferty Orac Decor można stosować na zewnątrz obiektów ?
Produkty z linii Luxxus i Axxent nadają się do stosowania na zewnątrz i w pomieszczeniach wilgotnych. Klei się je w ten sam sposób jak w  w pomieszczeniach, lecz zaleca się stosowanie kleju DecoFix Hydro w miejsce DecoFix Pro.
Po montażu gzymsy należy pomalować odpowiednią farbą.

 

Przejdź do strony głównej

Aktualności

Newsletter
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Cube Art Sp. z o.o.Cube Art Sp. z o.o.

Cube Art Sp. z o.o.
ul. Godebskiego 31b
62-800Kalisz

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu