Strona główna » Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

  • Jaki jest termin wysyłki?
- Zamówione towary wydawane są firmie kurierskiej w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku,  nie później jednak niż o godzinie 15.
  • Jaki jest czas potrzebny na dostawę?
- standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego licząc od momentu ich wydania z magazynu
  • Co oznacza termin „dostępny” ?
- towar dostępny oznacza, że znajduje się w magazynie centralnym. Wymaga zapakowania i przygotowania do przekazania firmie kurierskiej.
  • Co oznacza termin „na zamówienie”?
- produkty na zamówienie mogą nie znajdować się w magazynie centralnym i wymagają docelowego, indywidualnego importu  W takich sytuacjach , termin realizacji zamówienia kształtuje się na poziomie ok 7 dni.
Dokonując zakupu produktu "na zamówienie" zlecacie Państwo wykonanie usługi importu.
Produkty z tej grupy nie podlegają zwrotowi.
  • Czy towary są sprawdzane przed wysyłką?
- wszystkie towary są sprawdzane pod kątem ilościowym i jakościowym bezpośrednio przed ich wysyłką
  • Czego dotyczy cena w sklepie?
- w sklepie mamy do czynienia z trzema podstawowymi rodzajami towarów, dla których zostały ustalone ceny jednostkowe za: metr bieżący, sztukę lub komplet a cena jednostki sprzedaży podana jest na karcie produktu
- w przypadku listew, cena 1 sztuki w większości przypadków dotyczy przeliczenia ceny jednostkowej przez jej długość
  • Czym jest kod rabatowy i gdzie go wpisać?
- kody rabatowe są jednorazowego użytku
- obniżają one koszty zakupu, najczęściej poprzez zmianę cen części lub wszystkich produktów w koszyku
- z użycia kodu rabatowego można zrezygnować przed zakończeniem składania zamówienia. w tym celu należy zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku\
- kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim okienku na stronie koszyka, a następnie go aktywować

 
  • W jaki sposób mogę uzyskać rabat?
Istnieją dwa zasadnicze sposoby uzyskania rabatu w sklepie:
-
skontaktować się z biurem obsługi. Twój doradca poprosi Cię o zarejestrowanie/zalogowanie i przydzieli jednorazowy lub stały rabat, ewentualnie poda kod rabatowy, który należy wpisać w odpowiednie okno na stronie Twojego koszyka.
- zarejestrować się i zalogować do sklepu; system automatycznie przydziela odpowiednie rabaty zarejestrowanym klientom
  • Czym jest gratis i jak z niego korzystać?
Oprogramowanie sklepu, każdorazowo analizuje zawartość koszyka i przydziela rabaty lub gratisy.
Gratis jest formą rabatu (premii) za realizowane zakupy i nie ma możliwości zwiększenia jego ilości na tych samych warunkach.
Jeżeli chcesz powiększyć ilość produktu, który w Twoim koszyku jest gratisem, możesz dodać go w cenie jaką widzisz na jego karcie produktu.
  • Czy są dostępne listwy elastyczne / giętkie?
Listwy elastyczne posiadają w swoim symbolu : F lub Flex.
  • Czym skutkuje zapisanie do Newslettera ?
Szanujemy prywatność i nie zasypujemy nikogo spamem.
Zapisanie do newslettera, służy jedynie wysłaniu naszej oferty.
W każdym momencie możliwe jest automatyczne wypisanie z listy, do czego należy wykorzystać otrzymany w korespondencji link.
  • Które produkty z oferty Orac Decor można stosować na zewnątrz obiektów ?
Produkty z linii Luxxus i Axxent nadają się do stosowania na zewnątrz i w pomieszczeniach wilgotnych. Klei się je w ten sam sposób jak w  w pomieszczeniach, lecz zaleca się stosowanie kleju DecoFix Hydro w miejsce DecoFix Pro.
Po montażu gzymsy należy pomalować odpowiednią farbą.

 

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ